divendres, de març 14, 2008

l'odi

Coneixeu algú que quan un edifici dóna símptomes enfonsament comença a emblanquinar la fatxada?
El Conseller d’Educació de València, segons La Vanguardia de hui ha manifestat sobre l’Educació per a la Ciutadania entre altres coses: “.....El conseller ha explicado que los alumnos cuyas familias hayan presentado objeción de conciencia a esta asignatura, una decisión que en la Comunitat Valenciana se ha adoptado ya en 199 casos, gozarán de una alternativa que no ha concretado en qué consistirá ni si se impartirá también en inglés, ya que aún se está estudiando.La Generalitat Valenciana asume así la sentencia del Tribunal Superior de Justicia de Andalucía que reconoce la posibilidad de la objeción de conciencia, ya que, aunque no es una decisión firme, afecta a un "derecho constitucional" y por lo tanto "esta prevención tutelar está plenamente justificada", ha señalado el conseller....”
També hui al diario Información es pot llegir: “La Conselleria de Educación informó ayer de que ha avisado por correo electrónico a los colegios e institutos para que estén alerta -y lo hagan saber a los padres- sobre una web en la que alumnos de distintos centros educativos de España entre los que figuran más de la mitad de los de la provincia de Alicante públicos y privados- vierten insultos y frases vejatorias hacia otros compañeros y profesores.La directora general de Calidad Educativa, Auxiliadora Hernández, dijo a Europa Press que a raiz de la denuncia de unos padres de Valencia ha puesto el caso en manos de la Fiscalía de Menores, que a su vez ha informado a la Guardia Civil y ésta ha abierto una investigación sobre la web. Hernández pide que "se actúe y se pidan responsabilidades lo más rápido posible".”
Una mostra de la web que preocupa a la directora general de la Conselleria de València:
Fecha: 2008-03-05 23:07:23
Mensaje # 348644
De: - - - -
Escuela: L'Almadrava -Benidorm-
Tema: PARA GASPAR
esto va pa ti soplapoyas de mierda k pena k kuando eras `pekeño los profesores no te abrieran la puta kabeza kn el cinturon x hablar el valeciano hijo de puta!! ESTAS MUERTO CARA AL SOL

Fecha: 2008-03-05 23:04:19
Mensaje # 348619
De: - - - -
Escuela: L'Almadrava -Benidorm-
Tema: k kemen al put gaspar!!!
yo os lo digo aora! el GASPAR el puto loko ese de mierda!! k dice k su koxe lo protge un puto gato el muy splapoyas k sepais k le voy a rebentar elpto koxe k lo veo todos los sabadospor la mañana k el mu matao se va alas 8 desde la vila asta beni pa desayunar,pos k sepais k cuando lo vea se lo voy a rayar y a ser posibe pinxarle las ruedas, romper kistales, arancar retrovisores...etc y k se enteree el aboyao este k ESTAMOS EN ESPAÑA HIJO DE PUTA!!!!!!!!!!

Aquestos dos últims escrits són d’un alumne de Gaspar, un professor de l’IES l’Almadrava. Aquest alumne està matriculat al curs de quart d’ESO, grup B. Gaspar li dóna classe tres hores a la setmana. Aquest alumne ha suspés l’assignatura de valencià els dos últims trimestres del curs escolar. Es tracta d’un menor. D’on prové tant odi? Ens ho prendrem tot a broma? Recordeu aquells xicots que entre risses van cremar a una indigent en un caixer?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

A broma ..? Deu ser una broma ...
Cal pendre mesures davant d'aquestes actituts; si és un menor encara potser hi estarem a temps de que rectifiqui, i si no ho fa, pot ser la por al càstig fa que no hi torni i que no compleixi le seva amenaça. Recordem que aquest noi està intimidant a una altre persona, per això no és pas menor..oi? És trist haver de castigar.. però cal exigir el respecte que ens mereixem sense cap tipus de dubte.
Això és Espanya ... quina vergonya ...

Anònim ha dit...

A broma ..? Deu ser una broma ...
Cal pendre mesures davant d'aquestes actituts; si és un menor encara potser hi estarem a temps de que rectifiqui, i si no ho fa, pot ser la por al càstig fa que no hi torni i que no compleixi le seva amenaça. Recordem que està intimidant i amenaçant a un professor... per això no és pas menor .. oi? És trist haver de castigar.. però cal exigir el respecte que ens mereixem sense cap tipus de dubte.
Això és Espanya ... quina vergonya ...